سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منبع: P30download.com


من خودم در سایت های زیادی عضو هستم، از سایت های مربوط به خدمات پست الکترونیک گرفته تا فروم های مختلف و سایر سایت هایی که برای استفاده از خدمات آنها حتماً باید عضو آن سایت شد، هر بار وارد شدن به این سایت ها ملزم به وارد کردن یوزر و پسورد است که واقعاً حوصله آدم رو سر میبرد، البته برخی از سایت ها با ایجاد کوکی هایی نام کاربر و رمز عبور را یاد آوری میکنند که خود باعث تسریع کار میشود، به علاوه در خود نرم افزار اینترنت اکسپلورر امکانی برای یاد آوری کلمه های عبور گنجانده شده است که البته استفاده از این ویژگی ممکن است امینت شما را به خطر بیاندازد چرا که برنامه های زیادی هستند پسورد های ذخیره شده در اینترنت اکسپلورر را کشف میکنند و آنها را برای هکرها ارسال میکنند. AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.


Download دانلود - 2.13 مگابایت
Serial پسورد: www.p30download.com
Crack کرک
Home Page سایت سازنده


نوشته شده در  سه شنبه 85/4/27ساعت  4:26 صبح  توسط شبلی 
  نظرات دیگران()

هجدهمین دوره رقابت هاى جام جهانى آلمان که از روز جمعه ۱۹ خرداد ماه در شهرهاى مختلف این کشور آغاز شده بود روز یکشنبه هجدهم تیر ماه با قهرمانى ایتالیا خاتمه یافت.
در این دوره از رقابت ها شاهد برگزارى ۶۴ دیدار بودیم که هر کدام حساسیت ها و زیبایى هاى خاص خود را داشت. آمار و ارقام تمامى دیدارهاى انجام شده در چارچوب این رقابت ها نکات جالبى را نمایان مى کند که به بخشى از آنها در زیر اشاره مى کنیم.

اولین و آخرین بازى جام

بازى افتتاحیه این دوره از رقابت ها را ۲ تیم آلمان و کاستاریکا در ورزشگاه جام جهانى مونیخ برگزار کردند که این دیدار با حساب ۴-۲ به سود آلمان خاتمه یافت.
تیم هاى ایتالیا و فرانسه نیز برگزارکننده دیدار پایانى این مسابقات بودند که این بازى در نهایت در
ضربات پنالتى به سود ایتالیا تمام شد تا این تیم براى چهارمین بار در تاریخ، قهرمان جهان شود.

اولین و آخرین گل جام
فیلیپ لام، هافبک تیم آلمان، در دیدار افتتاحیه مقابل کاستاریکا اولین گل بازى که در واقع اولین گل جام محسوب مى شد را به ثمر رساند .
مارکو ماتراتزى، مدافع ایتالیا، نیز در دیدار پایانى این رقابت ها گل تساوى بازى مقابل فرانسه را به ثمر رساند تا به عنوان آخرین گلزن جام، نام وى ثبت شود.

اولین و آخرین اخطارى جام

دنى فونسکا، مدافع تیم کاستاریکا، در دقیقه ۳۰ بازى افتتاحیه از داور مسابقه کارت زرد گرفت تا عنوان اولین بازیکن اخطارى جام را از آن خود کند. فلورن مالودا، بازیکن فرانسه، نیز در دقیقه ۱۱۱ بازى فینال مقابل ایتالیا آخرین کارت زرد رقابت ها را از داور مسابقه دریافت کرد.

اولین و آخرین تعویض جام
گیلبرتو مارتینز، مدافع تیم کاستاریکا، در دقیقه ۶۶ بازى برابر آلمان جاى خود را به جرویس دروموند داد تا اولین تعویض جام جهانى آلمان شکل بگیرد.آخرین تعویض جام نیز در بازى فینال انجام شد و طى آن در وقت اضافى، سیلوین ویلتورد از فرانسه به جاى تیرى آنرى وارد زمین شد.

اولین و آخرین داور جام
هوراسیو الیزوندو، داور آرژانتینى، بازى آغازین جام بین تیم هاى آلمان و کاستاریکا را سوت زد و اولین داور جام جهانى هجدهم لقب گرفت.
جالب اینکه این داور، بازى پایانى این مسابقات بین تیم هاى ایتالیا و فرانسه را نیز سوت زد تا آخرین داور جام نیز خود وى باشد.

اولین و آخرین پنالتى جام
دیوید ویلا، مهاجم اسپانیا، در دیدار این تیم مقابل اوکراین گل سوم اسپانیا را از روى نقطه پنالتى به ثمر رساند و بدین ترتیب نخستین پنالتى جام به ثمر رسید.
زین الدین زیدان هم در دیدار پایانى این مسابقات، تک گل فرانسه مقابل ایتالیا را از روى نقطه پنالتى وارد دروازه این تیم کرد تا آخرین پنالتى جام در جریان وقت معمول بازى به نام این بازیکن برتر فرانسوى ثبت شود.

اولین و آخرین اخراجی
جان آورى، بازیکن تیم ترینیداد و توباگو، در دقیقه ۴۶ دیدار این تیم برابر سوئد با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه از زمین بازى اخراج شد تا نام او به عنوان اولین اخراجى جام هجدهم ثبت شود. زین الدین زیدان از فرانسه هم در دیدار نهایى این مسابقات به علت خطا روى ماتراتزى از داور مسابقه کارت قرمز گرفت و آخرین اخراجى جام نام گرفت.

اولین و آخرین گل به دروازه خودى
کارلوس گامارا، مدافع و کاپیتان با تجربه تیم پاراگوئه، در دقیقه ۳ بازى این تیم برابر انگلستان به اشتباه دروازه خودى را باز کرد تا ضمن کسب عنوان زننده اولین گل به دروازه خودى، باعث شکست تیم خود نیز شود. آرماندو پتى، مدافع پرتغال، نیز در دیدار رده بندى مقابل آلمان به اشتباه دروازه خودى را گشود تا آخرین گل به دروازه خودى به نام وى ثبت شود.

کمترین و بیشترین گل خورده

تیم سوییس در ۴ بازى انجام داده خود در مسابقات جام جهانى آلمان دروازه خود را بسته نگه داشت تا عنوان بهترین خط دفاعى از لحاظ تعداد گل هاى دریافتى در بین تمامى ۳۲ تیم حاضر در این رقابت ها را از آن خود کند. تیم صربستان و مونته نگرو هم در ۳ بازى مرحله گروهى خود در مجموع ۱۰ گل از حریفان دریافت کرد تا عنوان بدترین خط دفاعى مسابقات به این تیم تعلق گیرد.

خشن ترین بازى جام
دیدار تیم هاى پرتغال و هلند در مرحله یک هشتم نهایى که به برترى یک - صفر پرتغالى ها انجامید خشن ترین بازى جام جهانى آلمان نام گرفت.
داور روسى این دیدار به ۲ بازیکن از هلند و ۲ بازیکن از پرتغال کارت قرمز نشان داد و ۱۶ کارت زرد هم در طول بازى از جیب خود بیرون آورد.

بهترین و بدترین خط حمله
تیم آلمان در هفت مسابقه اى که در چارچوب این رقابت ها انجام داد ۱۴ گل وارد دروازه حریفان کرد و عنوان بهترین خط حمله رقابت ها به این تیم تعلق گرفت. تیم ترینیداد و توباگو هم در ۳ بازى انجام داده خود در این مسابقات موفق به گشودن دروازه حریفان نشد و عنوان ضعیف ترین خط حمله جام را از آن خود کرد.

بیشترین قضاوت در جام

آرچوندیا، داور مکزیکى، با ۵ بار قضاوت در این رقابت ها عنوان بیشترین قضاوت در جام جهانى آلمان را به دست آورد.

سریع ترین و دیرترین گل جام

گل دقیقه ۲ کرواسى مقابل استرالیا در مرحله گروهى که توسط داریو سره نا به ثمر رسید سریع ترین گل جام به شمار مى رود.آلساندرو دل پیرو از ایتالیا هم در دیدار نیمه نهایى مقابل آلمان در دقیقه ۱۲۰ دروازه میزبان رقابت ها را گشود تا دیرترین گل جام به نام او ثبت شود.

سریع ترین و دیرترین تعویض جام

مایکل اوون، مهاجم سرشناس انگلیس، در دقیقه ۴ بازى مقابل سوئد در مرحله گروهى به دلیل مصدومیت از بازى خارج شد و جاى خود را به پیتر کراچ داد تا سریع ترین تعویض جام هجدهم شکل بگیرد.
آرون لنون، دیگر بازیکن انگلیسى نیز در دقیقه ۱۱۹ بازى برابر پرتغال در مرحله یک چهارم نهایى جاى خود را به جیمى کاراگر داد تا بدین ترتیب دیرترین تعویض جام شکل بگیرد.

بهترین گلزن جام
میروسلاو کلوزه از آلمان با حضور در تمامى دیدارهاى این تیم، ۵ گل وارد دروازه حریفان کرد و عنوان آقاى گلى مسابقات را به دست آورد.

آمار و ارقام جام هجدهم

 * تعداد کل بازیها : ۶۴ بازى
* تعداد تماشاگران : ۳۳۶۰۰۰۰ نفر
* تعداد گل ها : ۱۴۷ گل ( ۱۳ گل از روى نقطه پنالتى )
* تعداد کارت هاى زرد : ۳۴۵ مورد
* تعداد کارت هاى قرمز : ۲۸ مورد
* تعداد ضربات کرنر : ۶۵۵ مورد
* تعداد ضربات آزاد : ۱۲۳ مورد
* تعداد خطاها : ۲۳۴۹ مورد
* تعداد شوت ها : ۱۵۱۱ مورد
( ۶۹۵ شوت در چارچوب )
* گل به دروازه خودى: ۴ مورد
* تعداد تعویض ها: ۳۶۶ مورد

نوشته شده در  سه شنبه 85/4/27ساعت  4:20 صبح  توسط شبلی 
  نظرات دیگران()

 به میرزاپور می گن: چرا همش موقع سرود ملی می خندی؟ میگه اخه دایی پیشمه میگه شر زدز افق!!!

می دونی چیه؟ دیگه فوتبالم فایده نداره همون انرزی هسته ای رو عشقه

فیلم های در حال ساخت جام جهانی: 
   پت و مت با بازیه میرزاپور و رحمان رضایی 
   تام و جری با هنرمندی فیگو و کعبی 
   2قلوهای افسانه ای با بازیه برانکو و چلنگر 4 زندگی پیامبران با حضور افتخاریه علی  دایی در نقش حضرت نوح


ترکه با دوست دخترش تو ماشین بودن می بینه جلوتر ایست بازرسیه به دوست دخترش می گه تو پیاده شو بعد از ایست بازرسی بگو مستقیم تجریش که من دوباره سوارت کنم ......بعد از ایست بازرسی دختره یادش می ره بگه تجریش می گه ونک . ترکه می گه شرمنده مصیرم نمی خوره

می دونید قزوینی ها به ناف چی میگن؟ سوراخ بی مصرف


نوشته شده در  سه شنبه 85/4/27ساعت  4:18 صبح  توسط شبلی 
  نظرات دیگران()


Download Accelerator Plus 8  popular
Improve download speeds, resume broken downloads, and find mirror sites.
OS: Windows 98/Me/NT/2000/XP     License: Free


ExtractNow   popular
Extract multiple archives with the ease of a single button.
OS: Windows 2000/XP     License: Free


Internet Download Manager 5.03 build 2   popular
Increase your download speed and recover broken downloads.
OS: Windows (all)     License: Free to try


LogMeIn Free  2.20.475  popular
Get instant secure access to programs and e-mail from anywhere.
OS: Windows 2000/XP/2003 Server     License: Free
NeoTrace Pro 3.25  popular
Find out more about your network connection and the sites you visit.
OS: Windows 95/98/NT/2000     License: Free to try

 


نوشته شده در  یکشنبه 85/4/25ساعت  7:49 عصر  توسط شبلی 
  نظرات دیگران()

تابه حال شده با دست چپتون با موس کار کنید؟! (البته اگر راست دست هستید) اگر این کار رو کردید دقیقا احساس من بعد از نصب کردن این پک رو درک میکنید! بگذریم... از طریق چند تن از دوستان مطلع شدم که مایکروسافت یک Interface فارسی برای ویندوز تهیه کرده و این Interface هم از جمله مواردی است که برای نصبش حتما باید ویندوزتون اصل باشه! خوب همین باعث شد که یه مقدار تحقیق و تفحص کنم در این باب! خوب نتیجه این تحقیق و تفحص رو در دو فایل فلش براتون حاضر کردم که حتما از قسمت نظرات ببینیدشون. یکی از این فایلها در باب اصل کردن ویندوز هستش و دومی ، هم اصل کردن ویندوز رو داره و هم راهنمای نصب این برنامه. (برای اینکه مطمئنتون کنم که روش داده شده کار میکنه) امیدوارم دوستانی که هنوز در نصب مدیا پلیر و یا اینترنت اکسپلورر 7 مشکل دارند با این ترفند به کلی مشکلاتشون حل بشه. اما برگردیم سر این برنامه جالب و صد البته خنده دار! (بعضی لغات رو به فارسی دری برگردوندن!)



البته به نظر من قسمت راهنمای ویندوز که قسمتیش رو به فارسی برگردوندن جالبترین و مفیدترین جای این برنامه میتونه باشه...



امیدوارم هم از این برنامه لذت ببرید و هم از اصل شدن ویندوز خودتون راضی باشید...
حجم برنامه: 11.33 مگابایت                دانلود

نوشته شده در  شنبه 85/4/24ساعت  1:42 صبح  توسط شبلی 
  نظرات دیگران()

خدا از من پرسید: « دوست داری با من مصاحبه کنی؟»
پاسخ دادم: « اگر شما وقت داشته باشید»
خدا لبخندی زد و پاسخ داد:
« زمان من ابدیت است... چه سؤالاتی در ذهن داری که دوست داری از من بپرسی؟»
من سؤال کردم: « چه چیزی درآدمها شما را بیشتر متعجب می کند؟»
خدا جواب داد....
« اینکه از دوران کودکی خود خسته می شوند و عجله دارند که زودتر بزرگ شوند...و دوباره آرزوی این را دارند که روزی بچه شوند»
«اینکه سلامتی خود را به خاطر بدست آوردن پول از دست می دهند و سپس پول خود را خرج می کنند تا سلامتی از دست رفته را دوباره باز یابند»
«اینکه با نگرانی به آینده فکر می کنند و حال خود را فراموش می کنند به گونه ای که نه در حال و نه در آینده زندگی می کنند»
«اینکه به گونه ای زندگی می کنند که گویی هرگز نخواهند مرد و به گونه ای می میرند که گویی هرگز نزیسته اند»
دست خدا دست مرا در بر گرفت و مدتی به سکوت گذشت....
سپس من سؤال کردم:
«به عنوان پرودگار، دوست داری که بندگانت چه درسهایی در زندگی بیاموزند؟»
خدا پاسخ داد:
« اینکه یاد بگیرند نمی توانند کسی را وادار کنند تا بدانها عشق بورزد. تنها کاری که می توانند انجام دهند این است که اجازه دهند خود مورد عشق ورزیدن واقع شوند»
« اینکه یاد بگیرند که خوب نیست خودشان را با دیگران مقایسه کنند»
«اینکه بخشش را با تمرین بخشیدن یاد بگیرند»
« اینکه رنجش خاطر عزیزانشان تنها چند لحظه زمان می برد ولی ممکن است سالیان سال زمان لازم باشد تا این زخمها التیام یابند»
« یاد بگیرند که فرد غنی کسی نیست که بیشترین ها را دارد بلکه کسی است که نیازمند کمترین ها است»
« اینکه یاد بگیرند کسانی هستند که آنها را مشتاقانه دوست دارند اما هنوز نمی دانند که چگونه احساساتشان را بیان کنند یا نشان دهند»
« اینکه یاد بگیرند دو نفر می توانند به یک چیز نگاه کنند و آن را متفاوت ببینند»
« اینکه یاد بگیرند کافی نیست همدیگر را ببخشند بلکه باید خود را نیز ببخشند»
باافتادگی خطاب به خدا گفتم:
« از وقتی که به من دادید سپاسگذارم»
و افزودم: « چیز دیگری هم هست که دوست داشته باشید آنها بدانند؟»
خدا لبخندی زد و گفت...
«فقط اینکه بدانند من اینجا هستم»
« همیشه»

نوشته شده توسط : مهیار
 

نوشته شده در  شنبه 85/4/24ساعت  1:28 صبح  توسط شبلی 
  نظرات دیگران()

این برنامه آخرین نسخه ی ارائه شده ازبرنامه ی بسیار پر طرفدار تم استودیو بصورت رایگان از طرف کمپانی بزرگ نوکیاست که برای گرافیست ها فرصتی تازه برای ساخت تم (پوسته) های با گرافیک بالا برای گوشی های سیمبیان سری 60 نوکیا و غیر نوکیا فراهم میکنه...
این برنامه ابزار تحت ویندوز است که با پشتیبانی جاوا کار می کند و بر پایه ی پلاتفرم نرم افزاری سومین نسل از گوشی های سری 60 برنامه ریزی شده به نحوی که تصاویری با گرافیک بالا (High Resoloution) و بسیار طبیعی برای کاربر می آفریند....
شما در این برنامه قادر خواهید بود به ویرایش تصاویر Bitamp پرقدرت توسط Adobe Photoshop و تصاویر Vector توسط Adobe illustrator و اصوات Sounds توسط برنامه های مختلف بپردازید.
تم های ساخته شده توسط ورژن جدید این برنامه بصورت فایل SIS بوده و براحتی امکان نصب را فراهم می کند.

ویژگی های اصلی:
ساخت تم بصورت فایل پکیج شده
ساخت تم از روی تم های آماده و کامپوننت های دیگر

ویژگی های جدید این نسخه:
ساپورت از سیمبیان سری جدید 9.1 (مثل گوشیهای 3250 و N80 و N91 و ...)
ساپورت از تم های مرفینگ
ساپورت تم های مخصوص گوشیهای نسل دوم سیمبیان همانند نسل سوم
پیش نمایش فایل پک شده
ساپورت از تم های غیر معتبر
ساخت تم های High Resoloution با گرافیک بسیار بالا برای نوکیا سری N

سیستم مورد نیاز:
Microsoft Windows XP Professional SP 2 یا
Microsoft Windows 2000 Professional SP4
1.5 GHz سرعت پردازنده یا بیشتر
حداقل 512 مگابایت RAM
200 مگابایت فضای خالی روی هارد
حداقل رزولوشن کارت گرافیک 1280 * 1024 پیکسل

تم های ساخته شده توسط این برنامه با نام شما ثبت خواهد شد و غیر قابل کپی برداریست... (از لحاظ حفظ اعتبار سازنده)

Copyright © 2005-2006 Nokia Corporation. All rights reserved

حجم: 72 مگابایتDownload


نوشته شده در  شنبه 85/4/24ساعت  1:14 صبح  توسط شبلی 
  نظرات دیگران()

 جام جهانی تمام شد و ایتالیا برنده شد. زیدان در اوج ابهت و محبوبیت و در آخرین بازی فوتبال خود با سر به سینه بازیکن ایتالیایی کوبید و اخراج شد!!!بر خلاف بسیاری از کسانی که کار زیدان را تقبیح می کنند به نظر من بزرگترین درس جام جهانی را از این حرکت وی می توان آموخت.زیدان به ما می گوید مهم نیست که نیمی از جمعیت جهان تو را نگاه می کنند و مهم نیست که نام و آوازه و عظمت تو به خطر می افتد و یا خاطره بدی در اذهان ثبت می شود.مهم نیست که همگان کارت را احمقانه بدانند و یا بعدا مجبور به ابراز پشیمانی و یا عذر خواهی بشوی.موضوعات بسیار مهم تری هم وجود دارند که از شهرت و اعتبار و محبوبیت و جام جهانی فوتبال با ارزش ترند.فوتبال بخشی از زندگی یا حرفه وی است و همه آنها باید در خدمت او باشد و نه او همچون ماشینی در خدمت فوتبال.زیدان بازیکن فکور و با هوشی است و در سن 34 سالگی از بسیاری از هیجانات بازیکنان کم تجربه منزه است. و اصولا آرام و کم حرف است.وی سالها در ایتالیا بازی کرده و با فرهنگ و روحیات آنها آشناست.در جایی که بازیکن بد اخلاق ایتالیایی هر حرفی به زبان می آورد و هیچ قانونی برای دفاع از حقوق زیدان وجود ندارد، زیدان به بهترین شکل پیام جام جهانی را در ذهن همه ما ثبت کرد.می توانست در یک فرصت مناسب دور از چشم ناظر تلافی کند اما مردانه عمل کرد.همه کارش را زشت و مخوف و شاید احمقانه بدانند اما هیچ کسی به اندازه زیدان نگاه ارزشی به فوتبال از خود نشان نداده است.در مقابل توهین و نژاد پرستی حرکتی انجام داد که درست بود و در تاریخ ثبت شد.در مقابل ضعف قانون و بی توجهی داور حرکتی کرد که به نظر من یک حرکت با ارزش و قابل تقدیر است و او را تحسین میکنم.


نوشته شده در  چهارشنبه 85/4/21ساعت  6:52 عصر  توسط شبلی 
  نظرات دیگران()

«روزنامه‌ی آسیا، دوشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۳۸۴، نویسنده: بابک هزاوه»امروزه حدود ۵ سایت بزرگ ارایه‌دهنده خدمات رایگان وبلاگ‌نویسی به زبان فارسی فعالیت می‌کنند. این سایت‌ها هرکدام نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند و هرکدام طرفداران خاص خود را جمع کرده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم این ۵ سایت بزرگ را به ترتیب سابقه با هم مقایسه کنیم.

پرشین بلاگ (PersianBlog.com)

سایت پرشین بلاگ بیشترین تعداد کاربر را در میان سرویس‌دهنده‌فارسی دارد. این سایت امکانات موردنیاز یک وبلاگ‌نویس ساده را در اختیار او قرار می‌دهد؛ یعنی یک‌سری امکانات که هر وبلاگ‌نویسی به آنها نیاز دارد؛ نه بیشتر و نه کمتر. در این سیستم در بالای وبلاگ‌ها یک تبلیغ قابل بستن به اندازه ۴۶۸ در ۶۰ پیکسل به نمایش در می‌آید.هدف مدیران سایت بیشتر حفظ کیفیت و همچنین از دست ندادن کاربرانی بوده که با مشاهده سرویس‌های مشابه احتمال مهاجرت آنها به سرویس‌های دیگر وجود دارد. همچنین یک انجمن رفع اشکال نیز در یک نشانی مستقل (PersianTalk.com) وجود دارد که کاربران می‌توانند مشکلات خویش را در آنجا مطرح کنند.نمره: ۶ از ۱۰پیش‌بینی برای آینده: سیستم پرشین بلاگ به سیاست خود یعنی حفظ کیفیت و کاربران ادامه خواهد داد.


بلاگ اسکای (BlogSky.com)

بلاگ اسکای اولین سایتی بود که به رقابت با پرشین بلاگ برخاست. این سیستم در مدت بسیار کوتاهی تعداد زیادی کاربر جذب نمود و تعداد قابل‌توجهی از کاربران پرشین بلاگ نیز به آنجا رفتند. امکاناتی که بلاگ اسکای در اختیار کاربران می‌گذاشت نسبت به امکاناتی که پرشین بلاگ می‌داد بهتر بود. امکان ویرایش قالب نظرسنجی، افزودن لوگو، سرعت بالا و نداشتن تبلیغ مهمترین برتری‌های بلاگ اسکای بودند اما پس از مدتی بلاگ اسکای حک شد و برای مدت حدود یک ماه غیرقابل استفاده بود. این بود که تعدادی از کاربران دوباره به پرشین بلاگ برگشتند. خیلی‌ها حدس می‌زدند که این کار پرشین بلاگ باشد؛ کار به جایی رسید که مدیران پرشین بلاگ در مطلبی اعلام کردند که آنها از وجود رقیب خوشحال می‌شوند و هیچ مشکلی با سیستم مشابه خویش ندارند. بعدها معلوم شد که این مساله کار پرشین بلاگ نبوده و پس از مدتی بلاگ اسکای در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر خرید امتیاز آن توسط یک شرکت آلمانی به گوش می‌رسید، بازگشت و دوباره وبلاگ‌های روی بلاگ اسکای فعال شدند.

بلاگ اسکای هم‌اکنون عضوگیری نمی‌کند. مدیران این سایت هرچندوقت یک‌بار عضوگیری می‌کنند و دوباره آن را می‌بندند. این روزها، روز تولد بلاگ اسکای نیز هست و در صفحه اول این سایت عبارت Happy Birthday BlogSky درج شده است.

نمره: ۵/۶ از ۱۰

پیش‌بینی برای آینده: احتمال این که بلاگ اسکای سیستم عضویت را برای همیشه باز کند زیاد است؛ اما در همین حال نیز سیستم‌های مشابه عضوگیری می‌کنند و بلاگ اسکای به عبارتی کاربرانی را که می‌توانست جذب کند را از دست می‌دهد.
پارسی بلاگ (ParsiBlog.com)

پارسی بلاگ از لحاظ امکانات شباهت به پرشین بلاگ دارد؛ با این تفاوت که تعدادی امکانات بیشتر در سیستم پارسی بلاگ موجود است. این سیستم در زمان نگارش این مطلب تبلیغ ندارد و عضوگیری نیز می‌کند. برخلاف دیگر سیستم‌ها، این سایت در صفحه‌ای با نام «آمار و اطلاعات»، وضعیت دقیق سایت را به اطلاع می‌رساند. در زمان نگارش این مطلب، حدود ۵۷۰۰ وبلاگ روی این سیستم وجود دارد، ۱۷۱۰۰ مطلب و ۷۳۰۰۰ نفر نوشته شده است و مجموعا بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰هزار بار از وبلاگ‌های پارسی بلاگ بازدید گردیده است.

طراحی کلی سایت با توجه به نوع خدماتی که می‌دهد، می‌تواند حرفه‌ای‌تر باشد. به نظر می‌رسد پارسی بلاگ نسبت به سیستم‌های مشابه دارای محدودیت‌های بیشتری باشد؛ چنان‌که نسبت به دیگر سیستم‌ها، تعداد وبلاگ‌های مذهبی پارسی بلاگ بیشتر است.

پارسی بلاگ کتابی نیز از نوشته‌های منتخب وبلاگ‌ها منتشر کرده است که کاری خوب و نو محسوب می‌شود.

نمره: ۷ از ۱۰

پیش‌بینی برای آینده: احتمال آن که امکانات قابل‌توجه بیشتری به سیستم اضافه گردد، کم است. هدف مدیران بیشتر ارتقای سطح کیفی محتوای وبلاگ‌هاست.
بلاگفا (BlogFA.com)

بلاگفا در ابتدا نسبت به سیستم‌های مشابه امکانات بیشتری نداشت، اما سادگی و سرعت آن باعث جذب تعداد قابل‌توجهی از کاربران شد. در واقع اگر امکانات آن را مثلا با پرشین بلاگ یکسان بگیریم، این سرعت و سهولت بلاگفا است که آن را متمایز می‌کند. همچنین بخش پیوندها نیز بخشی است که برای کاربرانی که زیاد با طراحی قالب آشنایی ندارند بسیار مناسب است. در ضمن بخشی مانند بخش پروفایل نیز به تازگی ایجاد شده است که وبلاگ‌نویسان می‌توانند تصویر خود یا لوگوی سایت را به همراه توضیحاتی درباره نویسنده و وبلاگ در آن قرار دهند. سیستم فعلاً تبلیغ ندارد و عضوگیری می‌کند.

نمره: ۷ از ۱۰

پیش‌بینی برای آینده: سیاست مدیر بلاگفا، اضافه‌کردن تدریجی امکانات است. بنابراین احتمال می‌رود که در آینده امکانات بیشتری به سیستم اضافه گردد.
میهن بلاگ(MihanBlog.com)

اما سیستم میهن بلاگ؛ سیستمی که نسبت به بقیه جوان‌تر است اما امکاناتی حرفه‌ای و جالب‌توجه در اختیار کاربران می‌گذارد. مجموعه‌این امکانات را در صفحه‌اصلی سایت می‌توانید ببینید. امکاناتی که میهن بلاگ به کاربران خود می‌دهد، می‌توان گفت که حتی با سیستم‌های مدیریت وبلاگ شخصی نیز برابری می‌کند. سیستم قدرتمند جست‌وجوگر، ‌امکان ارسال به آینده و ارسال خلاصه و ادامه مطلب، امکان اضافه‌کردن نویسنده‌های وبلاگ با شناسه‌های متفاوت (وبلاگ گروهی) و... از جمله امکانات این سیستم است. همچنین یک انجمن رفع اشکال نیز برای کاربران تدارک دیده شده است. سیستم فعلاً تبلیغ ندارد و عضوگیری می‌کند.

نمره: ۷ از ۱۰ (می‌خواستیم ۵/۷ بدهیم، اما Downشدن‌های گاه و بیگاه سیستم باعث می‌شود نمره کم کنیم!)

پیش‌بینی برای آینده: اگر میهن‌بلاگ بتواند امکاناتی را که ارایه می‌کند حفظ کند و اعتماد به سرور سیستم در کاربران به وجود آید، می‌تواند یک سیستم ممتاز باشد.


نوشته شده در  چهارشنبه 85/4/21ساعت  6:39 عصر  توسط شبلی 
  نظرات دیگران()

سرویس اخبار خارجی ایتنا - یکی از مراکز اینترنتی شهر کرونول(Cornwall) بریتانیا سامانه جدیدی راه‌اندازی کرده که از طریق آن شهروندان می‌توانند با سرعتی 50 برابر سرعت پهن‌باندهای خانگی این کشور به اینترنت متصل شوند.


مسئولان این مرکز که در پنینسولا واقع شده با اتصال به ماهواره Goonhilly و قبول پروتکل شبکه جهانی اینترنت BT قابلیت عرضه اینترنت پرسرعت را پیدا کرده‌اند.
این خبر به آن معنی است که از این پس کاربران این مرکز می‌توانند با سرعت 100 مگابایت در ثانیه برنامه‌های مورد نظر خود را از اینترنت بارگذاری کنند و به همین خاطر از وبگردی در اینترنت خسته نخواهند شد.

کارشناسان اعلام کرده‌اند که این نخستین باری است که بریتانیا دسترسی به اینترنت با این سرعت را در اختیار مردم خود قرار می‌دهد و به همین خاطر گفته می‌شود که کارشناسان بریتانیایی تحولی بزرگ در دنیای اینترنتی کشورهای اروپایی ایجاد کرده‌اند.

این برنامه جدید که به کمک 60 گیرنده ماهواره‌ای بسیار قوی به اجرا درآمده برای تمامی بازدیدکنندگان به صورت رایگان عرضه می‌شود تا کاربران توانایی دولت بریتانیا در عرضه خدمات اینترنتی را دریابند.
درحالی که مدت زمان لازم برای راه‌اندازی شبکه پهن‌باند در بریتانیا 5 ساعت تخمین زده شده، این سامانه می‌تواند ظرف مدت زمانی بسیار کوتاه راه‌اندازی شود.
این مرکز اینترنتی به کمک گیرنده‌های خود می‌تواند علاوه بر برنامه‌های اینترنتی خدمات تلفنی و خطوط کابلی تلویزیونی را ارائه دهد.


نوشته شده در  دوشنبه 85/4/19ساعت  12:45 عصر  توسط شبلی 
  نظرات دیگران()

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
به لودر قسم
دست ها
کاری به کار عشق ندارم..
همین
وقت نوشتن
آقا ما بد، شما خوب
ارغوان
[عناوین آرشیوشده]